خلاصه

اعلان های ارائه شده توسط این سیاست حفظ حریم خصوصی عبارتند از:

  • چه اطلاعات قابل شناسایی شخصی را از طریق وب سایت از شما جمع آوری می کنیم.
  • چگونه از اطلاعاتی که جمع آوری می کنیم استفاده می کنیم.
  • اطلاعات ممکن است با آنها به اشتراک گذاشته شود.
  • رویه‌هایی که برای جلوگیری از دسترسی، استفاده یا افشای غیرمجاز اطلاعاتی که به ما ارائه می‌دهید، استفاده می‌کنیم.
  • اطلاعات مربوط به وب سایت های شخص ثالث.
  • قوانینی که برای کسانی که از خارج از ایالات متحده به وب سایت ما دسترسی دارند اعمال می شود.
  • چگونه می توانید در مورد تغییرات در خط مشی ها، شیوه ها و رویه های حفظ حریم خصوصی ما اطلاعات کسب کنید.
  • چگونه می توانید تغییراتی در اطلاعاتی که از شما جمع آوری می کنیم ایجاد کنید
  • سایر حقوقی که ممکن است داشته باشید
  • مقررات ویژه مربوط به مقررات عمومی حفاظت از داده های اتحادیه اروپا

اطلاعاتی که ما جمع آوری می کنیم

اطلاعات شخصی که ارائه می کنید و نحوه استفاده از آن:  شما می توانید آزادانه به صورت ناشناس و بدون نیاز به ارائه اطلاعات شخصی به ما از وب سایت ما بازدید کنید. با این حال، برخی از درخواست‌ها و ویژگی‌ها مستلزم آن هستند که برخی از اطلاعات شناسایی شخصی را که به طور خاص در زیر توضیح داده شده است، در اختیار ما قرار دهید. اطلاعات شخصی داده هایی هستند که می توان از آنها برای شناسایی یا تماس با شما استفاده کرد. لطفاً اطلاعات محرمانه را مستقیماً از طریق این وب سایت یا از طریق ایمیل به هر یک از آدرس های ایمیل تماس فهرست شده در این وب سایت برای ما ارسال نکنید.

اهدا: اگر از طریق وب‌سایت از طریق دکمه «اهدا» کمک مالی می‌کنید، از شما خواسته می‌شود اطلاعات شناسایی شخصی خاصی مانند نام و آدرس منزل و همچنین اطلاعات صورت‌حساب کارت اعتباری خود را برای پردازش کمک ارائه کنید. . اطلاعات کارت اعتباری که در زمان اهدا ارائه می‌کنید فقط برای پردازش کمک مالی شما استفاده می‌شود و ذخیره نمی‌شود یا برای هیچ هدف دیگری استفاده نمی‌شود. با این حال، اگر اهدای مکرر را انتخاب کنید، اطلاعات کارت اعتباری شما ذخیره می شود و برای پردازش کمک های مکرر شما استفاده می شود.

خبرنامه الکترونیکی:  فرصت های مختلفی برای بازدیدکنندگان وب سایت وجود دارد تا در خبرنامه الکترونیکی ما ثبت نام کنند. اگر برای دریافت آخرین به‌روزرسانی‌ها در مورد اخبار و رویدادها به لیست پستی ما بپیوندید، از شما می‌خواهیم اطلاعات شناسایی شخصی خاصی از جمله آدرس ایمیل، نام و نام خانوادگی خود را ارائه دهید. شما می توانید در هر زمان با استفاده از پیوند ارائه شده در پاورقی همه این ایمیل ها، اشتراک این ایمیل ها را لغو کنید.

فرصت های شغلی:  ما انواع فرصت های شغلی/کارآموزی را ارائه می دهیم. اگر تصمیم بگیرید برای هر یک از این فرصت‌ها درخواست دهید، به یک «پورتال برنامه» هدایت می‌شوید و از شما خواسته می‌شود اطلاعات شناسایی شخصی خاصی را ارائه دهید.

تماس با ما:  این وب‌سایت پیوندهای «تماس با ما» را برای سؤالاتی که بازدیدکنندگان ممکن است درباره کاری که انجام می‌دهیم و وب‌سایت ما داشته باشند، ارائه می‌کند. اگر از طریق هر یک از این فرم های تماس با ما تماس بگیرید، آدرس ایمیل شما و هر گونه اطلاعات شخصی دیگری را که در اختیار ما قرار می دهید جمع آوری می کنیم. ما از اطلاعاتی که ارائه می‌کنید برای تماس با شما و پاسخ به هرگونه درخواست و/یا سؤال استفاده خواهیم کرد.